12 Kasım 2011 Cumartesi





her derdine raziyim diye 

bendeki gurur tek sana yok diye 

bütün kederlerine boyun büktüm diye 

ALLAHIMdami yok sandin sen benim 

Tütünse tütün – dumansa duman; yan ha yan 

Nedir senden cektigim? 

bi senmisin ki dünyada kalan 

Mecburmu saydin kalbimi sana gözlerindeki durusuna bakisina 

Icimden bir türlü cikmayasina 

Müebbet mi sandin askim sana 







Düskün mü kanla yazilan yollarina gözlerimden düsen her bir damla 

Nedir nedir senden cektigim Var anla zalim benim askim kölemi sana ? 





Kasinla gözün arasinda kaldim SUS! kandim ha kandim – yandim ha yandim 

Ben dudaklarinin arasinda kaldim sen bunun yarinidami yok sandin ? 



Yikila yikila düse kalka geldim ömrümü talan ettim askin yüzünden [/b][/i]

Aldana aldana pesinde seldim yiktin bendimi / cölüm kibirinden 

Oy ben öleyim kapina dilencimi aldin beni 

Sustum diye cekermi saydin seni! 





Ey zalim git gerisini sen anla tiryakimi sandin benim askim sana? 

ah icimden söküp atamiyorsam her türlü ziyanina katlaniyorsam 

öldügümü takmiyorsam ve hala ayakta duruyorsam 

tatli seste nur hilalde hayat agacinda hala siir okuyorsam tas mi sandin ? 

senden gitmiyorsam müptelansam ben simdi ölüyorsam takmiyorsan sen; 

ziyan saymiyorsam cekiyorsam ben sana tapiyorsam; belamisin sen ? 







Nazlim tüm kahrina talibim diye asktaki onur tek sana yok diye

zülüflerine vurgun yedim diye ALLAHIM dami yok sandin sen benim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder